logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۰۸۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
به مناسبت روز آتش‌نشانی؛

آتش‌نشانان خرم‌دره تجلیل شدند

-آتش‌نشانان-خرم‌دره-تجلیل-شدند
به مناسبت هفتم مهر ماه، روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی، مراسم تجلیل از آتش‌نشانان شهرداری خرم‌دره در ایستگاه شماره ۱ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به مناسبت هفتم مهر ماه، روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی، مراسم تجلیل از آتش‌نشانان شهرداری خرم‌دره در ایستگاه شماره ۱ برگزار شد. در این مراسم، محبی فرماندار، نوری‌آرا شهردار و اسدی رئیس شورای شهر حضور داشتند و از تلاش‌های فداکارانه آتش‌نشانان این شهرستان تقدیر کردند.

بیشتر بخوانید

 در ابتدای مراسم، نوری‌آرا شهردار خرم‌دره، با تبریک این روز به اهمیت نقش آتش‌نشانان در حفظ ایمنی شهر اشاره کرد و گفت: آتش‌نشانان در کنار برخورداری از آمادگی جسمی بالا و تخصص در سال گذشته عملیات‌های مختلفی از جمله مهار آتش‌سوزی‌ها و رسیدگی به سوانح رانندگی را با موفقیت انجام داده‌اند. خرم‌دره به یکی از شهرهای برتر در این حوزه تبدیل شده است.

 وی همچنین به ارتقای تجهیزات ایستگاه‌های آتش‌نشانی اشاره کرد و افزود: تجهیز ایستگاه‌ها به ابزارهای جدید و رفاهی از مهم‌ترین اقدامات ما برای افزایش ضریب ایمنی در شهر بوده است. حمایت از آتش‌نشانان در اولویت کاری ما قرار دارد.

 اسدی، رئیس شورای شهر خرم‌دره نیز در سخنانی از تلاش‌های آتش‌نشانان قدردانی کرد و گفت: ترکیب نیروی جوان و باتجربه در شهرداری باعث اثربخشی بیش‌تر اقدامات ما شده است. پرسنل آتش‌نشانی با تمام وجود به وظایف خود عمل کرده و تاکنون هیچ شکایتی از عملکرد آنان گزارش نشده است.

 در پایان، محبی فرماندار خرم‌دره با تقدیر از شهردار و اعضای شورای شهر برای برگزاری این مراسم خاطرنشان کرد: فداکاری آتش‌نشانان در حفاظت از جان و مال مردم، شایسته بیش‌ترین قدردانی است. این قهرمانان همچون سربازان خط مقدم هر لحظه با خطر روبه‌رو هستند و باید حمایت‌های لازم از آن‌ها صورت گیرد.

 در این مراسم، لوح‌های تقدیر به آتش‌نشانان اهدا شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴